måndag 3 mars 2008

Hemma igen.

Har vart borta hela helgen och haft en liten mini semester. Bara umgåtts och haft det bra. Förutom febern som kom och gick men. Nu blir det iaf några vita dagar känner jag,. hehe.

Kommer längre och längre i mina planer på att skaffa katter, ska ringa på en annons imorrn och se om dom finns kvar. Så himla söta. Nån som har nått argument mot mitt beslut??

Prata med M i tele idag på kvällen som numer bor nära mig, vi kom fram till att vi ser varandra från våra lägenheter. Såg nog lite kul ut för våra grannar när två tjejer hänger ut från varsitt fönster och vinkar. :)

Har fortf feber och ajaj i halsen, men det går nog över snart, det måste det, måste ju börja träna snart om jag ska komma i bikinin i sommar...

Nä,, lite te kanske och soffläge kanske,, ska bli så skönt att sova i min egna säng inatt. Det är ju som dom säger, borta bra men hemma bäst.....


natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet vad jag tycker om katt i lägenhet.. Men det skiter väl du i..haha Du blir säkert en suverän matte..=)

Duvvan sa...

japp,, fullständigt *s*

Anonym sa...

Krya på dig.

och fixa MÅNGA katter. älskar dom ;-)

T