lördag 15 mars 2008

Så, då har man vart och inhandlat en extern hårddisk, blev en mp3 spelare me när man ändå var på gång, behöver ju den till träningen :)

Men vad glad man blir när man kommer hem och märker att den inte funkar, det är tredje gången jag köper/får en mp3 från Onoff och det är tredje gången den inte funkar. Man tröttnar. Ska dit imorgon och hota med plus om jag inte får en ny plus nån form av kompensation för allt jäkla strul.. Hoppas kan man ju. Undrar hur länge min hårddisk kommer hålla...hmmm

Datorn är fortfarande hemma, ska lämna in den imorgon, får lift av M, så skönt att slippa bussen, *tack gumman*

Satte mig vid stereon för att lyssna på musik då varken datorn eller mp3:n funkar.. MEN då har cd enheten lagt av.. Vad har elektronik emot mig????

Imorgon ska jag iallafall ut med ett gäng tjejer, det blir M och jag och ett antal *harkel* tjejer. Säger inget så har jag inget sagt, ska ge dom en ärlig chans. :) Har bokat bord på vasastan där vi ska äta och dricka medans vi kollar på melodifestivalen. The big finali... *s*

Idag har jag iallafall gjort allt jag skulle göra, förutom att tränat, såklart... Får försöka ta ett dubbelpass imorgon istället. Känns faktiskt riktigt bra att ha kommit igång med träningen igen, Är riktigt glad över min träningspartner "L" med, visst vi har olika mål, men tror vi kan peppa varann ganska bra. Eller vad tror du? ;)
Nu är det dags att starta om datorn igen, mina fem fungerande minutrar har gått.. MORR

Inga kommentarer: