torsdag 20 mars 2008

Träningsverk

i högerhanden... hmm, jaja sluta flina.. Skulle du me ha haft om du hanterade knivar under dagarna..ja jag är med förvånad, trodde det va sista stället som det skulle kännas på. Fast det e klart, skärsåren jag har hade jag ju räknat med :P

Fick mitt schema idag, kändes så skönt. Ett litet bevis på att man nu är heltidsarbetande. En STOR sten börjar sakta släppa taget om mig, eller jag om den, eller hur säger man??

Pratat mer med exet idag, mer dåliga nyheter, speciellt för honom. Jag lider verkligen med dig J. Tro mig, jag har vart där du är nu, vet hur det känns.

Hmm, vilka är det som läser min blogg egentligen? Ser att det tickar iväg men inga kommentarer.. Säg hej iallafall :)

*puss*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hon har jobb!! Grattis! Glad påsk..=)