fredag 21 mars 2008

Lyssnar

På låtarna från melodifestivalen och måste säga att jag tycker många av dom är riktigt bra. Även vissa som inte är speciellt bra har en viss ton av humor eller budskap som jag gillar eller kan skriva under på... Här kommer några av dom.. ;) (utan nån som helst ordning)

Linda Bengtzing/hur svårt kan det va? - Precis,, hur svårt kan det va? Att göra det där, oavsett vad det är??

Sanna Nielsen/Empty room - Känner inte alla igen sig där? Att man saknar någon så mycket att det gör ont, Att man känner sig ensam hur mycket folk man än har runt sig.


Nordman/I lågornas sken - Det ultimata sveket från den man älskar, det är mäktig och pampig. Den låten får mig bara att rysa helt enkelt...

Frida Ft Headline/ Upp O Hoppa - Man kan inte bli annat än glad. Och den är så rätt. Upp o hoppa, slösa inte bort ditt liv. (sen är han ju bara så förbannat jäkla söt) :)

Suzzie Tapper/visst finns mirakel - Kan bara önska att jag finner mitt mirakel en dag.

Face84/Alla gamla x - Kass låt men lite rolig, ibland önskar man att man hade dom där, fast visst, vissa hade man gärna sett till så att nyckeln till den buren försvann för evigt.... (Nä jag e inte bitter) ;)

Velvet/Deja vû - Bra partylåt helt enkelt.

Andra generationen/kebabpizza slivovitza - Tja, kebabpizza är ju gott


Daniel Mitsogiannis/Pame - Vad är det me den här killen? Gillar inte alls den typen annars men han har nått. Kanske är det hans klädsel och utseende som får en att tro att han kommer komma me sin vita springare, ett litet flickhjärta i mig skuttar till.

Charlotte Perrelli/Hero - Helt klart bra låt, kommer spelas flitigt på golven.



Nä nu orkar jag inte analysera mer, men en sak,,, är inte Daniel Mitsogiannis och Killen i Bwo äckligt lika???





Inga kommentarer: