torsdag 6 mars 2008

Drömde

massa sjuka saker inatt, somnade sent och skulle upp tidigt. Skulle iväg och träna men när klockan ringde var jag fortf i nått slags drömstadie. Tror jag hade feber inatt igen annars kan jag inte förklara drömmen.

Det var mc brudar som stal min systempåse på en buss, kast med liten, väldigt ilsken katt som hela tiden kom tillbaka med uppspärrade ögon och fräsande försökte bita mig. Åkte bilfärja i form av stor gul villa, det var svårt att få ut bilen genom dörren kan jag säga. En krabba som började titta på mig efter att ha blivit kokt, med ett vanligt människoöga. Svartmyror som kom ur alla tänkabara kroppsöppningar, Ett badmintonracket som låg på havets botten. Syrrans skolarbete var plötsligt bevis på stölden på bussen så det blev polisupplopp. såg mig själv när jag va liten och grilla korv i skogen.

ja sen va det lite mer saker som jag inte helt kommer ihåg, sjukt var det iallfall. Var lite blöt när jag vakna så det var direkt till duschen som gällde.

Nu ska jag försöka fjäska för "L" så att hon vill följa me till gymmet fast det blev ett antal timmar senare än tänkt.. :P

Inga kommentarer: