tisdag 25 mars 2008

A-kassan...

Är ett stort kapitell för sig självt... Rinde idag efter ett kul brev att jag skulle kompletera med antingen arb giv intyg eller kassakort. Intygen har jag redan skickat in och korten har jag inte ens fått.

Ringde som sagt och fick svaret att intygen skulle va viderade, det är dom sa jag, om du vänder på pappren. Fick då svaret att stämpeln måste va på framsidan så det är bara för mig att skicka in nya papper. Tack vare att ams har klantat sig. Helt j-vla sanslöst, är det dresserade apor som sitter bakom skrivborden?? Vända på ett papper är tydligen svårt. Dom vill ju bara att man ska tröttna så dom får behålla sina pengar, men det kan dom glömma.

Nu är jag hemma igen efter en helg hos päronen, syrran fyllde idag me så det blev lite kalas. trevligt trevligt. :)

Nu är det snart sängen, ska gymma innan jobbet imorrn tänkte jag.. natti

Inga kommentarer: