torsdag 28 februari 2008

trött.

Har jobbat dag i två dar nu och är helt slut vilket är ganska sjukt, hur klarar folk att jobba hela veckorna? Kanske för att dom inte varvar dag och nattjobb. Kan va så..

Såg ett program på tv ikväll som fick mig att tänka till, ordentligt. Hur väl känner man en människa? Tillräckligt för att se vissa hemligheter och/eller problem som folk har eller? Är alla problem så uppenbara som folk vill få det att se ut? Jag vet bara att det är 12 år för mig nu, tolv år som väldigt få vet något om, så jag frågar dig..... Hur väl känner du mig?

Vill jag att folk ska känna mig då? Då måste jag öppna mig och då blir man sårbar. Har lärt mig den hårda vägen att man inte ska lita på någon annan än sig själv.

Kan inte sova alls, är svintrött men ligger bara och vrider och vänder på mig och tänker på allt och lite till. Den här bloggen har hjälpt mig att börja rensa lite ur skallen iaf. Allt kommer jag fortsätta tänka på och lite till skriver jag här. Resten är för personligt/jobbigt/ointressant/fånigt/luddigt/sorgligt/sekretessbelagt/hemligt/m.m för att skriva här.

Har kommit lite närmare mitt beslut att skaffa två kattungar, vill ju såå himla gärna men funderar på om det är väldigt själviskt av mig? Hade älskat att ha åtta små tassar springandes här, leka, mysa och höra och känna kurret mot mitt bröst.. Gah vad jag vill. Någon som har några småttingar över? :D

Nä nu ska jag försöka igen, sängen igen

natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner dig på tok för dåligt. Jag är ju inte en av dom få.. Sov gott.

Anonym sa...

www.amazingcatcollection.com