lördag 2 februari 2008

Seg

Jag gillar verkligen inte att jobba natt, har bara gjort en av tre nu och jag är redan helt slut. Och passet började sådär bra inatt, börja med att köra sönder en backspegel på bilen... Nej det va inte mitt fel, den där pelarn hoppade bara på mig helt oprovocerat. Kanske ska anmäla den för skadegörelse,... Morr..

Fick veta igår att Happy är död, det är... var min mosters hund. Han hade nått fel på hjärnbalken plus att han var 12 år gammal så det var inte så mycke att fundera över. Han fick två sprutor :( Så inatt (natt för mig) har jag drömt massa om hundar, mest om min gamla gos. Saknar min Boss.

Jag har skapat världens bästa sömnpiller, Vad gör man när nån säger att h*n inte kan sova??? Jo man ber personen i fråga att hitta en snygg tapet som jag kan ha i mitt sovrum nu när jag ska göra om lite. Kunde nästan höra snarkningarna genom skärmen *s* Men va gör man inte för att hjälpa till? Kan va snäll jag me.. Ibland he he he.

Nu blir det snart till att hoppa i uniformen igen, ännu en natt framför mig i bilen.. *tänk pengar, tänk pengar*

Inga kommentarer: