onsdag 20 februari 2008

Inget samtal

från hamnen ännu, får nog ta och ringa honom imorrn igen, sen ska jag ringa Bya skolan för att kolla plats för Vu2:an så man kan piska på jobbet litagrann, känns som det kan behövas ibland. Har iaf jobbat idag i nordstan. Var väldigt lugnt fram till 10 min innan jag skulle sluta, då kom det larm från alla håll, Men det är ju bara kul, liksom därför jag är där :)

Passade på att lägga mig i grillen när jag hade slutat jobba me, så skönt att slappna av lite i värmen, vill verkligen åka utomlands snart.

På fredag kommer kanske syrran hit, äta lite och umgås och höra allt från hennes resa. Och på lördag ska jag kanske träffa nån och följa me på lite fest, men vet inte, känns som jag bjuder in mig själv litegrann, får se hur det blir. Känns som jag skulle behöva en riktigt kul fest så man kan glömma allt jäkla skit me min ekonomi just nu, visst, det ordnar sig, det säger iaf alla, men det är såå jäkla stressande att behöva låna hela tiden...
Någon som känner att dom har för mycke pengar över så är inte jag den som är den. :p

Nu ska jag krypa ner och läsa lite innan jag somnar, kommer nog genom en halv sida som jag känner mig nu. trööött...

sov gott..
kramis

Inga kommentarer: