fredag 22 februari 2008

Sitter i soffan..

eller försöker sitta.. eller nä sitter. och dricker lite öl. Börjar bli rejält trött efter en natt me minimal sömn och ca tre timmar på akuten. Ligga där och svettas när dom skär och klipper i/på en... mindre trevligt kan jag lova. Men sprutan va värst, skönt när allt va över iaf. Nu väntar vi bara på att smärtan ska försvinna. :)

imorrn blir det fullt upp, familjen kommer vid 10-11 sen är det ut och kolla möbler till syrrans nya, och jag ska kolla på soffan jag vill ha :) Efter det bär det av till mormor för att fira en st moster. och sen på kvällen blir det lite fest, kanske lite poker om jag kan övertala grabbarna, har förstått att det inte e så överdrivet svårt hehe.


Har en annan fest på g me, får se vart man hamnar, den andra är mer klubbgrej. kan va kul.

Nä nu ska jag nog krypa ner, läsa lite och somna gott :)

natti på er.

Inga kommentarer: