måndag 25 februari 2008

Nu blev det blankt i skallen igen,, så fort jag tar upp den här sidan blir det så. jaja.

Har iaf vart och kollat på dammsugare idag, men den va ju så jäkla ful. Vill ha sån där snygg sladdlös sak men det är tydligen bara kompliment till en vanlig. varför ska man ha två undrar jag?? Låter onödigt.

Stod och laga mat förut och skulle ta lite mjöl, ungefär samtidigt som jag stoppa ner skeden så märkte jag att det var hål i påsen.. Hur?? jo halva jag va full me mjöl. bara att börja städa av mig och fortsätta me maten.

Har för övrigt vart lugnt för mig idag, fått tvättat lite och har plockat här hemma, gillar att ha det någorlunda städat hemma.

Sitter och ser på femman "to catch a predator", vilka sjuka hjärnor det finns där ute, vet att det är tv och det kan va fejkat, men vetskapen att dom finns där ute och säkert närmare man tror är skrämmande. Jag har själv jobbat med sånna när jag jobba för polisen, och dom ser inte alls ut som man kanske skulle tro, det är helt vanliga människor. Det är det som är så skrämmande. Han i kassan på ica, eller busschaffisen, eller läkarn på akuten. Man kan verkligen aldrig veta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här hade jag velat tycka massa snea saker.

Men väljer att stå bakom dig i ditt beslutt.

Stå på dig M

Duvvan sa...

Vad är det för "snea" saker och vem är du? :)