söndag 24 februari 2008

Donator??

Satt och kollade genom tidningarna på nätet när jag såg en artikel om en tjej i uppsala som behövde benmärgsdonator, inte så ovanligt men det som fick mig att hajja till var att den här tjejen har samma efternamn som mig. Och eftersom det inte är ett så jätte vanligt namn och jag vet att jag har släkt utspridd runt om i landet så är det klart att man vaknar till. Ska försöka få kontakt med henne så man kan testa om man matchar, klart man hjälper till om man kan rädda en släkting, förvisso en okänd sådan men ändå.

Annars blev det lite fest igår, "T" kom hit och vi drack lite öl innan vi tog en taxi bort till stället vi skulle till. Kom dit, träffade Lotta och tog någon öl till. Men åkte hem ganska snart igen, hade ont och va dötrött, kommer inte ens ihåg va jag gjorde innan jag somna, mer än att jag satte mig i sängen, sen är det svart... Skönt att sova riktigt gott.

Smärtan börjar iaf försvinna lite, fast det blöder en del, kolsvart blod. Känner mig inte så fräsch kan jag säga. Ser så fram emot att slippa det här snart. Vill ju göra massa som jag inte riktigt kan just nu. *SUCKA* ;)

Såg kalla fakta förut och blev illamående och förbannad, hur kan man göra så mot de mysiga lammen? Ja jag vet att det var för deras eget bästa att ta bort det men för fan,, lite bedövning kan man väl kosta på dom.

Nu blir det några timmar till i soffan tror jag, ska försöka glömma min frustration...

*kram*

Inga kommentarer: