fredag 11 januari 2008

Vad gör man nu?

Nu när man är arbetslös om 8 dagar? Har iaf anmält mig till komvux nu. På ett sätt kanske det här var det bästa som kunde hända. Att ödet ville att jag skulle ta tag i mig själv och komma vidare i mitt liv. Så lätt att man fastnar på ett ställe ju. Så nu ska jag plugga och plugga och träna så jag blir fit for fight. Jag SKA in på polisskolan, så är det bara.

Annars då? Jo är fortf sjuk och såå uttråkad, vet inte vad jag ska göra, inte så mycket jag kan göra iofs, är helt matt och slö i kroppen. Vill ju träna :(
Sitter och gör det bästa av min tråkiga tid dock, och söker lite jobb, eller rättare sagt... många jobb.

Kollar in här sen igen.. Mors

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra! Poliser kommer det alltid behövas. =)

Krya på dig..

Christian sa...

Önskar dig lycka till med polisen.. Då är vi två som vill in :)

God fortsättning ! !