onsdag 16 januari 2008

Skönt...

att lämna lägenheten lite idag, var nere på backaplan och kollade lite. Främst på ny mp3 spelare och lämnade in min mobil på service (IGEN). Får se om jag kan få en ny snart, börjar tröttna, köpte den i januari förra året men använt den kanske 4-5 dar.. Sådär kul. Men ett besök i en viss skoaffär hann jag me också, så grymt fina skor och inte alls dyra. Hade jag haft ett jobb så :) Fast när jag va där så såg jag att dom sökte folk, BINGO. :) Pratade med tjejen i butiken och va den första som frågat, dom hade satt upp lapparna idag, så imorrn ska jag springa dit med ett cv .

Annars blir det fullt upp imorrn, måste städa upp lite här, tvätta och sitta ett tag på salongen och fixa naglarna. Sen blir det till att packa och bege sig till sundet på kvällen.

Kan ju inte alls gå ut i helgen, hade helt glömt att jag ska åka bort till en person. Men nästa helg är det fest hos mig.... Nån som är sugen??? :)

*puss*

1 kommentar:

Anonym sa...

Fest!!?? Är ju mässa nästa helg.. Då är man ju i närheten.. hehe