onsdag 23 januari 2008

Så där ja...

Då var man inne i ekorrehjulet igen. Har vart nere och anmält mig på arbetsförmedlingen idag. Fan va surt det är att gå dit, det tar verkligen emot, men vad ska man göra. Gick sen och handlade lite mat och har precis satt i mig två veg hamburgare, Såå gott. Kanske ska bli vegetarian på heltid :) Gick in på en körskola med och kollade upp MC körkort. Får se om jag har råd med det i vår, hoppas, jag vill ju så gärna ha det.

När jag var på väg hem så kom det fram en man till mig och börja prata, lät typ såhär..

han -hej gumman, det va längesen
jag -Vem är du?
han - Tommy.
jag - ok men jag känner inte dig.
han - Inte? känner du ??? då?
jag - nej
han- nehe,, du känner inga tattare alls eller?
jag- nej

sen gick jag hemåt, hehe, folk är bra lustiga ibland.

Dom ringde från Sj idag med för lite kompleteringsfrågor och en snabb intervju. Han sa att dom skulle skicka ett litet test på mailen som jag skulle fylla i och skicka tillbaka. Hör man sen inget från dom efter två-tre dagar så har man inte gått vidare. Annars blir det läkarundersökningar och så. I så fall börjar jag i April med 6 utb för att sen börja jobba.

Nu ska jag sätta mig me lite papper jag fick från ams, gör kul, min kväll är räddad.. suck.

ha det gött..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har körskoleböcker du kan få låna..;)