lördag 26 januari 2008

Pizza kanske?

Är aningen hungrig men vet inte vad jag vill äta för nått, dilemma dilemma.
Hade iaf riktigt roligt igår. Va ute med Malena och hamnade på dubliners där N fixade in oss gratis,, Tack för det :) Väl där så satte vi oss vid första bästa bord vilket visade sig va mitt i securitas firmafest, va är oddsen för det då? haha. Gick sen vidare till lilla London och sen till valand. Nån som kände folket så vi kom in gratis där med. :) Efter ett tag där så åkte jag och två gamla kollegor (kan man väl säga) hem till en av dom på efterfest. Efter sen obligatoriska natta maten så klart. Var iaf mycke trevligt där och jag kom hem vid halv åtta i morse. NEJ, inget sånt :)

Fick en glad nyhet idag, Min älsklings M ska flytta hit.... Eller ja till gatan precis mittemot, vi ska ha så kul, springa och våldgästa varann hela tiden. Kommer nog mer eller mindre bo ihop nu.. Fan va kuuuul vi ska ha :) LOVE

Nu blir det nån form av mat känner jag,, frågan är vad...

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var kul att se dig i fredags.. hoppas du hade kul även efter jag stuckit // M