tisdag 8 januari 2008

Är det dags??

Att även jag joinar denna bloggvärld? Har dragit mig in i det sista men varför inte egentligen. Har svårt att se att folk vill läsa men visst jag gör ett försök. Skriver som alla andra... Nytt år nu, och dags för nya tag. Förhoppningsvis blir det det året då jag kom in på nån av mina efterlängtade utbildningar, då jag kom igång med träningen ordentligt, då jag hittade han med stort H. m.m, vem vet, Vi får väl se. :)

Sitter i soffan och funderar på om man skulle ringa lite kul folk, se vad dom har för sig eller om man skulle njuta av att vara helt själv. Sätta på en bra film och bara mysa under filten. Ångrar inte för en sekund att jag flyttade till gbg för lite över ett år sedan, klart det bästa jag gjort. Här kan jag välja helt själv vad jag vill göra, när och med vem. De valen hade jag inte då,, där borta... i världens ände.

Men men, nu blir det soffläge för mig, och erkänn att det va ett overkligt spännande första inlägg.. *s*

2 kommentarer:

stones. sa...

Gött jobbat kompis =)

Unknown sa...

Välkommen vännen!!! kram Lotta