onsdag 27 augusti 2008

Sex and the city

Kändes som jag va den ände som inte hade sett filmen men nu är det fixat. Mötte upp T i stan vid åtta tiden igår och såg den på bio. Helt ok film faktisk. Efter det gick vi till Dub (som vanligt) och tog några öl och tjöta lite. När det stängde vid två tog vi en taxi till honom via mig så jag kunde hämta lite saker. Väl där blev det csi, vin och varma mackor, mumma :) Han gick och la sig och jag satt uppe och spelade lite CS. kul kul.

Idag tog jag vagnen hem från honom för att fixa lite saker på stan. Men vid ullevi stanna vagnen pga en olycka lite längre fram så det va bara att börja gå. Gick förbi den på vägen och det va en kille som blivit påkörd av en spårvagn. Usch.

Gjorde mina ärenden och passade på att handla me lite mat hem och gick för att ta nästa vagn hem. Det gick bra ända tills vi kom nästan hem. Då va det stop i trafiken pga ett vagnfel. Verkligen inte min dag me vagnarna. Fast känns fel att klaga när det ligger en människa på sjukhus. Hoppas det gick bra för honom.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=441248


.

Inga kommentarer: