fredag 15 augusti 2008

dumdidum

Iförrgår va jag och T ute och festade till det lite, när man fått sova tre timmar efter ett fem nätters pass är man inte överdrivet pigg kan jag säga, och det krävdes inte speciellt mycke alkohol innan jag skulle känna av den. Men kul hade vi. Satt hos mig några timmar innan vi gick ner till mitt stammis ställe :)

Tog en bild på T hemma hos mig me, jag tycker han blir skitbra på bild. Även om han inte tycker det själv... Men vem gillar sig själv på bild egentligen *s*


Min absoluta bästa killkompis, oavsett.... :)


På Dub hände nått ganska kul, stod och spelade black jack när en man kom fram och sa att mannen där borta (andra sidan bordet) ville bjuda på en insats. Så han gav mig marker för 100Kr. Sen kom han tillbaka efter en stund och sa att han där borta visade sitt intresse för mig. Blev aningen förvånad, inte direkt över intresset (det har faktiskt skett förut) ;) men över sättet det skedde. Brukar man ha en egen betjänt som springer och raggar åt en? Är det normalt? Men T sa att jag va ihop med honom, tack T :)

Fick iaf höjt min insats med 250:- tack för det *s*




Blev av med en oskuld i går med. Hört mycket om det och va helt enkelt tvungen att testa. Och kan säga att det jag hört va rätt. Det va jäkligt bra. Fattar inte varför jag tvekat tidigare och det är något jag helt klart kommer fortsätta att göra. Ålskade det. Enkelheten, smidigheten, känslan.. Så bra.. Kan säga att det absolut inte va sista gången jag....Beställde pizza online. ;)
.
Nu ska jag ut och gå innan det är dags för jobb, ha det så bra...
.
;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar för en trevlig kväll. Att vara stand-in pojkvän åt vänner på krogen har jag fått som uppdrag massor med gånger. Det är tyvärr enda sättet att få vissa att fatta.

Sen vill jag att du är nykter när du kommenterar foton på mig ;-) ser ut som en golvmopp ju..

T