fredag 22 augusti 2008

long time no blogg..

eller nått.

Har inte orkat, har haft några roliga dagar på sjukhus och hos T. Börja med att jag ringde sjukvårdsupplysningen och förklarade min symptom (??) Dom tyckte absolut inte att jag skulle jobba utan gå hem och vila och söka läkare. Det lät som början på hjärnhinneinflamation sa dom. Kul kul. Men men jag åkte iaf till jobbet. Men efter så kom T hem till mig och mer eller mindre tvinga iväg mig till läkarn. Väl iväg så bestämde vi att vi skulle till sahlgrenska, men efter tre timmar där gav jag upp. Och T drog iväg mig till en gansk fin krog. Även om jag sagt typ tre ord till honom under hela kvällen och snäst av honom så fort han sa nått så fick han me mig dit. Så där satt jag oduschad och i mindre fina kläder och va allmänt pisst. Det kallar man en riktig kompis. Tack T. Åkte hem till mig för att se på tv och umgås, det va planen iaf, men efter en dusch så tog det nog ca tre minuter innan jag somnade på soffan.

Dagen efter det åkte vi till Backa läkarhus, blev ytterligare tre timmars väntan men jag kom in iaf. Dom tog prover och så fick jag vänta en stund till. Till slut kom läkarn tillbaka och sa att det inte va nån hjärnhinne grej iaf, men att det va bra att jag sökte. symptomen är de samma.
Men det jag hade va iaf påverkan på balansnerven, och muskelfästesinflamation i huvudet. Det förklarar varför jag känt mig konstant full i fem dagar.

Nu fick jag precis veta att jag kommer få långväga besök. J från Motala kommer hit ikväll... så kul att träffa honom igen efter några år :)

dags att färga håret... kram

Dan efter det

Inga kommentarer: