fredag 11 juli 2008

long time

men har inte haft lust att skriva..

Åkte upp till päronen helgen innan jag fyllde och va där några dagar, skönt att komma bort lite. Fick lite besök av moster och kusin när jag fyllde och jag fixade mat åt oss alla. Blev smördegsinbakad fläskfilé me pommes och rödvinssås och sallad såklart :) och syrran gjorde världens godaste tårta. mumma.




Har efter dessa veckor med Live Nation ätit alldeles för mycke och tränat alldeles för lite vilket känns kan jag lova, och jag hatar det. Bara för att spä på min äckliga känsla ytterligare så hände ju detta, (kolla bilden)



Precis,stolen sprack rätt igenom på det tjockaste stället. Visst tillverkningsfel men det va liksom droppen. :)
.
Igår var jag och T och åt på Lilla London på avenyn, va riktigt god mat och vi lyxade till det me en förrätt me. :) Sen gick vi till några affärer vid kungsportsplatsen och handla lite. Fick presenter av T och passade på att köpa lite själv me :P
.
Idag har me vart en trevlig dag, H kom och hämta mig vid halv tre tiden sen åkte vi till honom och kasta lite boll med en hund som han passar. Bolltokig och söt beskriver henne bra :) Vi skrev också ett träningsschema för mig som jag ska försöka följa, blir nog bra det där :)
Efter det så skulle vi åka och äta nånstans, tror det tredje stället vi testa hade öppet, skumma tider restauranger kör med. men men mätta blev vi iaf. Släppte av honom hemma och snodde me mig hans bil hem *S*
.
Ikväll har jag städat här hemma, så skönt när det är klart. Och nu är det soffläge.

Inga kommentarer: