fredag 25 juli 2008

Annars idag då..

Förutom att spy galla över polisen beslut? :P så har jag haft en väldigt bra men alldeles för varm dag. Dumt att klaga kanske men jobbar man 12 timmar i 35 gradig sol så har man rätt till det. :) Har som vanligt haft många och alltid lika trevliga skratt, det här jobbet är absolut ett av de bästa jag haft, men det beror 99% av kollegorna, dom är grymma, kommer sakna dom då det här är sista giget för året :(

Annars har jag haft en helt normal dag, som att sitta och äta frukost mitt på Iron maidens scen. Det är väl helt normalt?? Eller? ;) (ja Lotta jag erkänner,,, jag njuter av att plåga J) *s*


Lite bilder från gårdagens jobb, mindre jobb mer njutning :)
Världens näst underbaraste hund (min i minnet)


Vaktis och jag, eller va det vaktis och hunden??
Taktiksnack eller mysstund.? ;)
.

1 kommentar:

Anonym sa...

J har läst och fortsätter att hata dej.....(J själv som skrev) keep up the good work M (L som skrev)