lördag 19 juli 2008

ARG!!!

Fick nyss veta att en kompis till en kompis blev rånad inatt på järntorget. Han skulle gå till någon krog och ha en allmänt trevlig kväll. Vilket slutade med att han blev nerslagen och rånad på sina saker. Nu fick han tillbaka sina saker tack vare att han sprang efter idioten i fråga i fyra kvarter. Väl ikapp fick han ta emot ännu mer slag men kom iaf därifrån med både liv och saker i behåll. Jag blir så jävla arg på sånt här, Och ännu argare när det sker i min vänskapskrets. Visserligen känner jag inte killen men han är kompis till en väldigt bra kompis till mig, det räcker... Han skulle följt med till min fest ikväll, nu är det väl tveksamt om han gör det, "H" om du läser, det vore kul om du kom, låt inte den där idioten förstöra ännu en kväll.

Inga kommentarer: