måndag 15 juni 2009

Semester...

Idag började min semester och vad kan man räkna med när man har semester? Jo att febern kommer. Inte smygande utan ed en stor smäll. Igår kväll kände jag att den här natten skulle bli mindre rolig. Och jag hade rätt, har skitsvårt att sova när jag är sjuk och låg och vred och vände mig i stort sätt hela natten. Nu mår jag lite bättre dock och snart kommer pappa och hämtar upp mig så jag kan följa med till sundet. Skulle ha träffat någon idag, men får ta det imorgon eller senare i veckan, jag hoppas han har tålamod nog. JAG VILL JU.....

På onsdag ska jag till tandläkaren för första gången på kanske 4 år, och jag är nog inte som alla andra för jag längtar dit. Kanske hänger det ihop med att jag nu har råd på lika lång tid. Sjukt att man inte ska kunna ha råd med en så basic sak.

Nu ska jag mata katterna och gå ut och vänta på pappa.

Mors

Inga kommentarer: