torsdag 12 februari 2009

Utmaning av L

Senaste:

1. Mening du sa: Vi ses snart.
2. Personen du pratade med: T
3. Du fick sms av: Jonte
4. Du kramade: T
5. Kläder: jeans, linne, omlotttröja

Imorgon:

7. Är det: Fredag
8. Planer: Första dan på nya jobbet och fixa naglarna hos Catta

Frågor & Svar:

13. Saknar du någon? Nje, inte direkt
14. Humör för tillfället? Bara bra
15. Det första du gjorde i morse? Undra varför jag inte la mig tidigare
16. Vad åt du sist? pasta och tonfisksås
18. Tror du på distansförållanden? Ja om känslorna är starka nog
19. Vem tänker du på just nu? hmm, ingen speciell
20. Tror du att personen tänker på dig med? haha nej
21. Vart reste du sist? Stenungsund
22. Vad gjorde du igår kväll? packade flyttkartonger
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda
24. Ler du ofta? Ja när humöret finnes
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Nej tycker bara det är vackert
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? grön

Sorg:

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja!!
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Vem har inte det
31. Gråter du när du skadar dig? Nej då blir jag mest arg

Lycka:

32. Är du en glad person? Kommer bli nu igen när mitt liv vänder
33. Vad gör dig glad? Mina vänner, min familj
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja det gör jag verkligen
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? Absolut, min räddning
'
Kärlek:

37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Ja
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? såklart
39. Har du en flick/pojkvän? Nej
40. Är du nöjd med det? Nej
41. Är du kär? Nej
42. Har du haft sex? Oskuld... (bull)
43. Tror du på kärlek? Oja

Hat:

44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja, det har jag

Utmanar mina vänner att göra denna...

Inga kommentarer: