onsdag 11 februari 2009

massage och är så lättad..

Igår va jag, min syster och hennes kompis hemma hos en kille som håller på att utbilda sig till massör. Han är klar efter att ha gjort sina 30 behandlingar och nu fick han ju göra tre igår. De andra gjorde före mig och när jag va klar va jag så jäkla yr. Hade jag ställt mig upp så hade jag fallit ihop på golvet. Skit skumt. Han sa att att han aldrig vart med om det innan inte heller hade han vart me om någon med så stela axlar. Får nog skärpa mig me strechingen efter gymmet.

Idag fick jag äntligen brev från akassan att det hade gått igenom. Efter massa tjafs enda sen november. Nu får jag mina pengar nästa torsdag. Fy bubblan så gött.

Nu ska jag fortsätta packa lite här hemma, :)

Mors

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt med pengar!

T