torsdag 4 september 2008

onsdag

Igår blev inte som planerat men väldigt bra ändå. På vägen till vagnen ringde jag tjejerna som jag skulle träffa men dom bangade och ville inte alls ut längre. Jag som va sugen ringde T och han följde med ist. Hamnade på Dub (ovanligt) *s* där jag börja prata me en väldigt trevlig engelsman. Pratade jobb och han sa att jag inte alls behöver va engelsk medborgare för att jobba för polisen där. Så nu har jag dels sökt ett jobb på engelska fängelser och börjat kolla upp lite me den brittiska ambassaden. Fan va skönt det hade vart att få dra iväg. Lämna allt här hemma bakom mig ett tag.

T gick hem vid ett tiden för att han skulle jobba idag, jag stannade kvar och pratade med N tills det stängde. Följde me han hem sen och drack lite vin och pratade en massa och kollde på filmer från när han va i Thailand. Fan va härligt det såg ut. Vill me åka. Tack för en trevlig kväll, skönt att tjöta av sig lite. Sen åkte jag hem och sov väldigt gott i min goa säng.


Nu blir det soffan och lite popcorn tror jag. Imorrn börjar min roliga jobb helg, fast först ska jag till gymmet och köra lite... Men saknar min"Pt" :(


.

Inga kommentarer: