fredag 19 september 2008

Mobillista.....

Har du pussat nummer 2?

hmm, tror jag inte, vet inte ens vem det är :p

Vad har du för relation med nummer 20?
Min ex sambos bästa kompis
När ska du träffa nummer 30?
Snart hoppas jag (H) :(
Är nummer 18 söt?

Mr eurovoice,, jodå ;)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?

hehe, lärde känna i sälen när vi va 17. Snygg va väl det första

Gillar du nummer 14?

Haha, oja,,den bästa..(mitt eget nr av nån skum anledning)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Nope, gammal kompis och kollega från Motala

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Jadu

Är du nära vän med nummer 23?

Oh nej, en kollega

Har du gått på bio med nummer 4?

Nej

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?


nje, Underbar person men kollega och inte min typ

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Jobb, min högsta chef på ett av jobben

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Absolut, Hon och ja va enda tjejerna på utbildningen på polisen

Vad har du och nummer 24 för relation?

Hmm, en gammal crush kan man säga, och kusinens bästa kompis ;)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?

ge en smäll på käften.

Vad är det bästa med nummer 8?

Att jag vet att han alltid finns där för mig (kompis från Motala)

Brukar du och nummer 16 träffas?

Inte så ofta, ytlig bekant

2 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar var jag sett den förr ;)

Duvvan sa...

På iaf 6 bloggar har jag sett den...