fredag 25 september 2009

spontant

Måste säga att de kvällar man inte planerar massa saker brukar oftast bli de bästa. Ikväll va just en sådan kväll. Satt hemma och kollade på tv och hade tänkt ta en tidig kväll när jag började prata me en killkompis på msn. Han hade en film hemma som jag inte hade sett.

Så jag tog cykeln ner till honom och satt där några timmar med film, öl och trevligt sällskap. Efter några timmar hörde P av sig och han dök upp efter sin tur på stan. Ett mycket trevligt inslag i kvällen måste jag säga :)

Nu är jag hemma ensam igen och borde sova, imorgon blir det salongen en snabbis för att sen skynda hem och packa och dra ut på en liten roadtrip. Riktigt kul ska det bli.

Måste ju lägga in bilder från hur det ser sen sist jag va hos C, hon är ju helt
grym :)




Natti på er...

Inga kommentarer: