lördag 11 oktober 2008

snurr snurr



Igår blev det teater iallafall, jag moster, mamma och mormor åkte till lisebergsteatern vid halv åtta. Pappa skulle egentligen åkt men det gick ju inte. Vi såg solsting och snésprång, som va helt ok. Inte ofta jag går på teater så det va kul. Iallafall så kul man kan ha när tankarna snurrar på annat håll. Men skönt att få skratta mitt i allt elände.

Efter showen åkte vi hem till mormor och åt smörgåstårta och drack thé, det va riktigt mysigt.
Sen körde moster hem mig till T. Satt där och kollade på film och drack lite vin. Grät en skvätt och stensomna. Vaknade ca 13 timmar senare. Va nog ganska trött.

Idag håller vi precis på med mat, rotfruktsgratäng och fläskfilé. gott gott. Sen kommer syrran me och ska kanske med oss ut en sväng. Gissa vart vi ska.. ;)

Vissa kanske tycker det är fel att gå ut som ikväll eller gå på teatern igår när pappa ligger på sjukan. Men jag tror inte man mår bättre av att sitta hemma och jag VET att han inte vill det. Tro inte att tankarna inte är hos honom, för det är dom... hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att höra, skratt kan man inte få för mycket av. Tack igen!